2010-03-09 ? 22:27:50

fan!


Vilken hemsk dag!

Somnade väl vid 4 inatt, vaknade kl 7 när Oliver skulle gå upp.
Lyckades somna om igen och vaknade kl 11. Gick upp och åt frukost (eller när jag väl lyckats ta mig ur sängen, aj säger jag bara!) Somnade om igen mellan kl 13 och 15.30 då Oliver kom hem, jag är helt slut!
Är nog både trött pga smärtan och tyngden. Mitt psyke börjar ta stryk nu också känner jag.
Jag brukar inte vara känslig, men idag började jag bara storgråta, helt utan anledning, älsklingen bara satt och höll om mig.

Skulle träffat tjejerna kl 16, men jag hade så jävla ont så avbokade tyvärr. Jag orkar knappt gå upp på toan för det gör så ont. Jag hoppas verkligen att det sätter igång snart. Det eller att jag börjar må bättre. Tänk om jag går över tiden med 2 veckor, då har jag kanske 5 veckor kvar! Det klarar jag aldrig!

Undrar när barnmorskan börjar göra undersökningar av tappen och så, för har jag börjat öppna mig lite så vill jag ha en hinnsvepning. Fast det kanske dom inte ens gör innan man gått över tiden?

Kommentarer
Rosita

Helt sjukt att du är så nära nu!!

Kollar de tppen uppe hos er? Det har de inte gjort på mig varken med A eller V. Konstigt? Men hinnsvepning säger de flesta att det inte hjälper, vill du verkligen ha det? Är jag inte helt ute och cyklar nu så fick en av "mina mammor" det och det enda som hände var en massa värkar som sen avtog och ingen bebis. Ja då alltså, ett par dagar senare kom han ju ändå :-)

Och du. Supernyfiken på ditt förlossningsbrev! Vad står det?? Vill veta! :-)

Men du, såg att en gissade på den 17:e. Det är om sex dagar!!! Helt sjuuuukt nära nu!

Kram

2010-03-11 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: