2010-03-21 ? 05:50:26

Bebis den 21/3? :)



Värkarna håller fortfarande i och blir starkare och starkare, kan inte klocka, vi har försökt, men jag har konstant ont!
Om en kvart har det hållt på i 4 timmar. Tänker då hoppa in i en varm dusch för att se om det lägger av,
vill inte ha flera falska alarm!

Men håller det i då antar jag att det är igång och då kanske det är dags att ringa och prata med förlossningen. Det börjar göra rejält ont, men fortfarande inte olidligt.
Eftersom jag vill försöka detta utan smärtlindring så finns det inte mycket hjälp jag kan få där.
Eller ja det finns ju alla de icke medicinska; kvaddlar, akupnktur, bad osv.
Oliver frågade nyss om jag ville att han ska värma vetekuddarna men det vill jag inte, tänk så är det falskt alarm och inte så smärtsamt jämfört med vad det kommer att bli, då har jag inget som hjälper mig senare.

Usch känner mig helt grötig i huvudet av smärtan nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: