2010-03-06 ? 11:11:19

BB

Ringde förlossningen igår kväll. Tänkte att det var nog bäst att ringa och rådfråga istället för att ignorera.
Hon frågade om jag ville komma upp och kolla blodtrycket, men jag ville mest veta om HON tyckte att jag behövde det, om hon var orolig. Hon gick in och kollade i journalen och jag har ju haft så bra blodtryck hela tiden under graviditeten och jag var ju hos BM i onsdags och då såg allt bra ut.
Hon sa att hade huvudvärken inte försvunnit till idag så skulle jag ringa in igen och då få komma och ta blodtrycket.

Jag har fortfarande lite huvudvärk, men inte lika mycket, så det är nog ingen fara.

Hade svårt för att somna inatt igen, släckte lampan vid 1, somnade nog inte förrän kl 3. Men fick
sova till kl 9 iaf, det var ju något :P

Oliver är och jobbar och jag är uttråkad, hoppas han inte är borta för länge.
Solen skiner ute iaf och då blir man på bra humör.

Lillkillen lever omkring i magen och jag njuter. Kommer kännas konstigt att inte ha dom rörelserna i magen när han är född. Fast då är det ju tusen ggr bättre för jag har honom hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: