2010-06-27 ? 22:54:52

Shoppingtur


Idag bestämde vi oss för att åka och shoppa lite. Tanken var att vi skulle köpa en bitring till Jamie, en present till hans kusin Daniel och någon långärmad body i stl 62. Vi kom hem med betydligt mer!

Det blev först Toys R Us där vi hittade bitring till Jamie och så köpte vi en badleksak till Daniel. Vi köpte också ett nytt större babygym till Jamie, samma som var på videon i förra inlägget.

Sen gick vi in på babyland och där hittade jag en snutte med en bitring på för halva priset så den följde med oss hem. Efter det gick vi in på IKEA, där hittade vi en jättefin tvättkorg för 79kr (hade kostat 179) och så köpte jag en mobil till lillen som han gillar på BVC. En liten korv slank ner i magen också, man måste ju äta en korv på IKEA!

Sedan bar det av in på väla. Gick först in i en bokaffär och köpte 2 böcker på rea till Jamie. Sen in på kappahl, lindex och H&M. Blev 4 bodys, 1 t-shirt, 1 skjorta och 2 par byxor till lillen, hittade en solkeps också.

Kom på att jag skulle in på Panduro Hobbyshop också så köpte saker till injudningskorten (dop) där, så nu kan jag börja pyssla med dom och förhoppningsvis skicka ut dom snart.

På Stadium hittade vi ett par nya gympaskor till Oliver för 149kr (kap!)

Det var nog allt!
Jamie sov nästan hela tiden, förutom i slutet då han vaknade och var hungrig, men då hade det gått 4timmar! Så han fick en dundermåltid sen var han glad resten av resan hem :)

Har varit en jättemysig dag iaf, som ni ser på videon så godkände han det nya gymmet också! :D








Sen fotade Oliver mitt nya favortifoto av Jamie, hur söt är han inte här? :)


Åh va jag älskar dig!
Kommentarer
J U L I E

Vilka fina grejer ni fyndat :)

2010-06-28 @ 08:10:27
URL: http://juulieee.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Nja, ibland gör jag det. Jag vaknar lättast när hon knorrar & har sig i sömn, men inte när hon vrider sig som hon gör. :D

2010-06-28 @ 14:35:07
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Anki - mamma till Jamie

Fint namn ni har på er bebbe ;) trodde nästan att vi vart de ända med det namnet :P hihi.. :D Ha en fin dag!

2010-06-28 @ 14:53:04
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Tessie

Skulle med behöva ett nytt babygym till Noah. Han är ju måttligt road av det han har nu och det kan jag förstå, det är ett mörkblått och ljusblått labangym. Jättefint men det är nog ganska tråkigt... Roligare med färger ju, som Jamie har! :-D

2010-06-28 @ 17:51:39
Carro

jo vi hade en super mysig midsommar :) Tack, jag gillar också den bilden massor



Vilken fin bild på Jamie föresten:) Och massa fina saker ni shoppat åt honom, vi har också en sån där mobil ovanför skötbordet :)

2010-06-28 @ 18:11:01
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: