2010-06-20 ? 15:37:17

Helgen

Igår var Oliver med mig och tränade, medans mamma och pappa passade Jamie.
Vi tränade step, Oliver hade dock lite problem med koriografin, så han hittade på sin egen, som varken var i takt med musiken eller ens någorlunda lik vad vi gjorde. I slutet tyckte han att han hade varit så duktig så han började spexa på stepbrädan, trampade fel och stukade foten, tror ni jag asgarvade eller? :P

Nu går han omkring och haltar och jag bara skrattar åt honom. Det var jätteroligt att hitta på något bara vi 2, har inte hänt sedan Jamie föddes.

Igår var även jag och Jamie i tidningen, bilden hittar ni här. (klicka på här)

Efter träningen åkte Oliver och jobbade och jag åkte hem till mina föräldrar och hämtade Jamie. Han hade varit lika duktig igen, skönt att höra! Det fungerar bra att pumpa så att mamma kan mata honom efter timme, jag brukar vara tillbaka efter 2-2½ timme.

Ska sätta mig och boka tågbiljett till Göteborg idag också. Jag och Jamie ska på en mini-semester hem till Julie. En underbar tjej som fick sin lilla Nellie 5 dagar innan Jamie föddes. Vi har pratat i över ett år nu och det ska så kul att träffa dom.

Imorgon blir det träning igen, är så himla skönt att ha kommit igång, och roligt är det! :)
Har gått ner 2kg på 4 dagar nu, alltid en början.

Här kommer några bilder ifrån gårdagen hemma hos Jamie's mormor och morfar.

 

 

 









Kommentarer
anouk - Gravid

haha jo det känns både som det har gått jättesnabbt och jättesakta. lol



VIlken charmör ni har;) Jättesöt e han.

2010-06-20 @ 17:42:28
URL: http://anouk.blogg.se/
J U L I E

haha jag ser det framför mig när Oliver håller på och konkar upp och ner för step up brädan haha....



Fy tusan så skojigt vi ska ha det med våra bebisar när i kommer. Längtar så enormt nu ju :-D



Lyckos er som fått bli fotograferade professionellt.. Ni var väldigt fina och ser såååå lika ut... Vackra som få <3

2010-06-20 @ 20:01:50
URL: http://juulieee.blogg.se/
micksan

En riktig sockertopp är han. Ni var jättefina i tidningen. :)

2010-06-21 @ 22:33:17
URL: http://micksan.org/lillalyckan
mikaela

stilig kille! och fin bild i tidningen. 2kg på 4 dagar är ju helt knäppt! kul att det går så bra för dig :)



vi badar alexis en gång i veckan bara. kommer nog bli mer och mer i takt med att hon växer och eftersom vi snart har ett badkar. tycker inte att man behöver bada bebisar så ofta eftersom dom knappt skitar ned sig + att det är uttorkande att bada ofta. självklart så tvättar jag av henne varje dag där det behövs, med en blöt tvättlapp eller natusans first touch våtservetter. hur gör ni?

2010-06-21 @ 23:16:41
URL: http://pickadoll.org
Malin, mamma till Jamie!

Vilket fint namn du har på din son :)

2010-06-22 @ 16:24:44
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: