2010-07-07 ? 23:34:07

Dop


igår kom dopklänningen jag hade beställt på nelly.com, jättefin var den! Det börjar ju närma sig nu, så kanske borde börja planera lite närmare, vilka vi vill ha där och vilken mat vi ska äta.

Oliver mamma har bokat flyg ifrån Irland nu och hon ska stanna här i en vecka.
Olivers syster kommer med sin son som är 1 år och sin kille, dom flyger ifrån Birmingham och stannar en helg. Det ska bli roligt och se dom och särskilt roligt för dom att se Jamie, de har inte sett honom sen han var 2 veckor gammal. Så är det ju tyvärr när man bor i olika länder.
Vi funderar på att flyga till Irland i november och fira jul med dom då. Pratade med Olivers syster och hon skulle också kunna komma då. Jag kollade flyg, hittade för drygt 2000kr för Jamie, mig och Oliver. Sen bor vi ju gratis hos hans mamma. Jag har alltid velat åka till Irland men aldrig varit, så det ska bli riktigt roligt! :)




Här var Jamie bara 1½ vecka gammal, lilla plutten!
Kommentarer
Lisa

Vilken liten godbit :)



När ska ni ha dop då? Ser att ni håller på att planera? Spännande :)

2010-07-08 @ 09:12:54
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: