2010-07-14 ? 10:58:17

Klar!


Jag satt uppe till halv 2 inatt och arbetade med den sista svenska uppgiften. Hade 3 analyser kvar att göra och jag orkade med att göra 2 av dem, sen var jag helt slut, ögonen gick i kors.
Men nu har jag nyss gjort klart allt och skickat in den för bedömning. Sen i eftermiddag ska vi ha betygssamtal, inte alls nervös ;)

Jamie sov superbra igårkväll/inatt. La honom för natten vid halv 9 och han ville upp 5.40 i morse. Jag låg och snackade med honom en stund sen gick Oliver upp med honom kl6 så att jag kunde fortsätta sova. När klockan var halv 8 kom han in med honom igen, det var matdag, sen så somnade både jag och Jamie. Det var nog inte förrän 9/halv 10 som vi gick upp, riktigt skönt!

Eftersom jag läser Religion A nu så ska jag påbörja den första insändningsuppgiften idag, den ska vara inne på fredag. Har även första provet då på ca 50 sidor, det ska nog gå bra. Jag har mycket lättare för att bara lära mig fakta och sen redogöra för det istället för att analysera och hålla på, dessutom är analyser så otroligt tråkiga!

Idag är det bara 9 dagar kvar tills jag och J åker till Göterborg till vackra Julie och hälsar på, vi längtar så
otroligt mycket :)

Resten av dagen lär vara lugn, behöver städa. Kanske går ut och tar ett dopp i poolen men inte mycket mer :)
Hoppas ni andra får en bra dag i solen!
Kommentarer
J U L I E

duktig du e gums o skönt att Ollie tog J så du kunde vila ut lite :)



Och vet du vad... Vi längtar efter er meeeeeeeeeeed :D

2010-07-14 @ 11:41:18
URL: http://juulieee.blogg.se/
Sandra

Du är duktig du som hinner med och har motivationen till att både ta hand om en liten bebis och plugga samtidigt. Varför läser du bl a religion A? Är det för att du planerar att plugga vidare på högskolan eller av någon annan anledning? Läser du på distans, och i så fall hur mycket kostar kurslitteraturen? får du något studiebidrag för det? Anledningen till att jag undrar är för att jag själv planerar att läsa till sjuksköterska nästa höst och då funderar på om jag kanske skulle läsa några kurser på komvux på distans nu när jag är hemma och förhoppningsvis kanske bättra på mitt betygssnitt, det skadar ju aldrig liksom=)

2010-07-14 @ 12:38:10
URL: http://sandrasj.blogg.se/
Sandra

Barnmorska vill jag också bli så småning om=) Nej jag förstår verkligen att det måste vara grymt jobbigt men jag funderar på att kanske testa endå och om det inte funkar så är det ju inte hela världen. Ska även göra högskoleprovet både i höst och i vår för att se hur det går. Jag har redan gjort det två gånger för några år sedan och kommer förmodligen in på det jag har men jag vill vara mer säker för det är precis på gränsen.

2010-07-14 @ 13:41:02
URL: http://sandrasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: