2010-07-06 ? 00:35:00

Dagen som varit


Idag Oliver upp Jamie kl 6 när han ville upp, konstigt nog ville inte jag gå upp då. Han kom tillbaka in i rummet med honom 8:40, då sov han, så la honom i sin säng. Han vaknade igen strax efter 9, då ammade jag och sen gjorde vi morgon.

Vi hade en lugn förmiddag, sen stack jag iväg till mamma och lämnade Jamie där eftersom jag skulle och träna.
Ska träna imorgon igen på kvällen, men på förmiddagen ska jag och Jamie på mammafika, supertrevligt.
Usch är riktigt trött idag också, värmen tär verkligen på mig, på Jamie också för den delen!

Funderar på att skaffa en liten babypool, vi har ju ett stort parasoll, så sätter man den under där så kan jag och Jamie plaska nu när det är så varmt :)


Kommentarer
J U L I E

Det gör jag, believe me :D

2010-07-06 @ 11:30:12
URL: http://juulieee.blogg.se/
Malin, 22 år Gravid v40

Vi fick inte reda på kön förrän på tul i vecka 30

2010-07-06 @ 13:06:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Veronica

Det känns underbart med sittdelen. Inte alls lika varmt i den som i liggdelen :) Och lättare att köra och fälla ihop osv.. :) har längtat som bara den!



Nej sittdelen går inte vända mot mig. Men det får jag ta. Man kollar han hela tiden nojjig :P



Nim bryr sig inte.. han är iofs inte kräsen med ngt. Aldrig brytt sig om vilken flaska han fått sin mat, vem som söver honom, vart han sover osv.. Så det kan vara hur han är. Idag när vi var istan sov han hela tiden utom en timme typ.. då älskade han att kika på allt. Helst skulle jag bära honom :P Så jag tror inte han bryr sig att han sitter framåt :D

2010-07-06 @ 22:46:50
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: