2010-02-22 ? 09:30:45

Massage

Sitter och äter frukost nu, varit vaken i en halvtimme, det var länge sen jag var vaken så här tidigt. Men det är ju inte så konstig när man brukar somna vid 3-4. Inatt somnade jag väl strax efter 3, men måste gå upp nu för jag ska till gravidmassagen. Det ska bli helt underbart, hoppas på att få bort lite av spänningarna i ryggen.

Efter massagen ska jag träffa Sandra och så ska vi ta en fika, som vanligt :) Mm är grymt sugen på den rostade cream cheese bageln med ruccola och rödlök som vi åt sist, den var supergod!

Oliver är ledig från skolan hela denna veckan, så skönt att ha honom hemma!

Nej nu får jag ta och hoppa in i duschen om jag ska hinna ner i stan i tid!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: