2010-02-26 ? 18:39:13

Kläder


Bestämde mig också för att rensa i skötbordsbyrån igen. Jag har haft alla kläder där, från stl 50 till stl 68 och där har varit proppfullt! Jag skulle vilja få plats med filtar och så där också, men det kunde jag glömma.
Kom på att det är ju ganska onödigt att ha kläder upp till stl 68 framme, så jag tog fram en låda och vek ner alla kläder förutom stl 50 & 56. På så sätt fick jag plats med allt utan att tränga ihop det och fick även en "filtlåda".

Först har ni en bild på alla kläder vi har, eller ja nästan alla. De som inte är med är alla kläderna som finns i bb-väskan, en overall och 3-4 set i stl 74.



Sen kommer här vilder på hur det blev i byrån när jag var färdig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: