2010-12-27 ? 21:38:29

Play


Nu när Jamie fick en massa fler leksaker så var jag tvungen att fixa till hans lekhörna lite. Jag tyckte faktiskt det blev ganska bra, där är bra med utrymme för att leka men inte minst, utrymme att förvara alla hans saker. Han fyller dessutom 1år om tre månader, hur mycket kommer där då inte att vara?


 

Han lär sig så himla mycket nu. Han kan numera ställa sig upp mot saker och ger det hela tiden, det finns inte en pinal som man inte kan stå mot. Han har även blivit en rackare på att gå längs med möblerna och ålar riktigt snabbt nu. Han tar några enstaka riktiga krypsteg men det går väl för sakta för sen återgår han till sin supersnabba ålning istället haha. Han uppskattar musik och diggar gärna i takt. Om jag frågar Jamie var lampan är när vi sitter i köket så tittar han på kökslampan, men det fungerar bara i det rummet haha. Han är så himla stor nu och jag uppskattar varenda sekund jag spenderar med honom.

 

 

Har förresten glömt att berätta, nu är det officiellt, den 1 mars återgår jag till mitt jobb. Jag arbetar dock bara halvtid, ca 4 dagar i veckan, så de dagar jag jobbar kommer Oliver att vara hemma och de dagar jag är hemma kommer han att jobba. På det sätter slipper vi sätta Jamie på dagis nu när han blir 1år. Vi har kommit fram till att vi tycker det är lite tidigt för oss, om vi har möjligheten att vänta så kommer vi ta tillvara på det. Förmodligen kommer han att börja på dagis i augusti då han är 15 månader, men inget är bestämt än.


Kommentarer
Veronica

Tack, vi hade en jättebra jul. Ser ut som er vart bra också :) Lilla Jamie helt överröst med julklappar :)



Skönt att du slipper sätta han på dagis när han är ett år. Jag vill helst vänta till Jan 2012. Då blir han nästan två, känns bra. Men vi har inte sökt så vi får se :)



Vart jobbar du?



Ha en bra dag, kramis

2010-12-28 @ 08:31:04
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: