2010-12-29 ? 21:06:55

Onsdag



Idag har det inte alls blivit mycket gjort, igen! Jag skulle egentligen haft mammagruppen här på fika men pga sjukdom blev det inställt. Det får bli nästa vecka istället!

Jamie har varit lite bättre idag, fortfarande väldigt snorig men hostar inte lika mycket.

Så även idag har vi bara tagit det lugnt här hemma, Oliver tog honom en snabbis till affären innan, men det är allt.

Nu har jag fixat med lite planering inför nyår. MUsik har införskaffats, menyn är planerad och ska skriva inköpslista till imorgon då jag ska handla allt.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
eriika

man får ha slödagar ibland, de har jag oxå haft :P de effektivaste jag ha gjort idag är att plocka ner allt julpynt. jääj. haha :)

2010-12-29 @ 21:31:05
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: