2010-12-23 ? 20:49:17

Lilla julafton



Nu är stressandet äntligen slut! Som ni läste så har min mamma brutit foten vilket har inneburit att jag har hjälpt henne en del. Jag var och städade hemma hos föräldrarna i veckan och sen hjälpte jag henne att handla. Igår var vi och handlade alla julklapparna (mina föräldrar är alltid ute i sista minuten), Jamie lär bli väldigt bortskämd i år vågar jag påstå!! Jag sitter bara och undrar vart vi ska få plats med alla sakerna? :P
Idag var vi en runda på Maxi och handlade lite sista minuten saker och jag fixade en liten jultallrik så här på lilla julafton. Jag har spenderat kvällen med att sätta etiketter på alla presenterna och har packat in de sista, så nu är allting klart, så himla skönt att slippa stressa med det imorgon.

Jamie la jag strax innan 20 och snart ska jag mysa framför The Holiday på 3:an. Jag fattar inte att det redan är jul, att Jamie's första jul äntligen är här! Det är ju något alldeles speciellt, även om han inte kommer att komma ihåg det så vill jag komma ihåg den och framförallt dokumentera den!

Jag köpte även hans första 1-års present idag, bara 3 ½ månad bort ju! Jag och Oliver har sett instrument på nätet som vi ville köpa till honom, men hittade ett kit idag med en tamburin, en flöjt, ett munspel och ett par marackas för bara 129:-, det var riktigt fint, så det fick självklart följa med oss hem!

Nu ska jag njuta av resten av kvällen innan julafton. Vi ska spendera morgonddagen hos mina föräldrar tillsammans med min bror och hans flickvän. Litet, intimt och mysigt.

Hoppas ni alla får en fantastisk julafton med mycket kärlek och värme!





Har ju glömt att berätta att Jamie har lärt sig att ställa sig upp mot saker, och gör det nu HELA tiden ÖVERALLT!
Jag plockade därmed in hans aktivitetsbord från förrådet och det var mäkta populärt! Men han som typ aldrig slått sig innan slår sig hela tiden nu ju, inga hårda smällar än så länge men dock. Det ligger därför småkuddar överallt i vardagsrummet för att iaf dämpa fallen om han halkar på golvet. Annar är han duktig att sätta sig från stående och kan även gå från ståendes till kryppositionen. Han står även en del på knäna. Gud vad han växer den lilla parveln!




- God Jul -

Kommentarer
eriika

det går nästan för fort nu! galet att han snart är 1 år!! och va duktig han är.. stor killen :)

älskar hans t-shirt på sista bilden!



GOD JUL på er och hoppas ni får en heeelmysig dag!

kram från oss

2010-12-23 @ 21:35:41
URL: http://headtrips.blogg.se/
J U L I E

Riktigt duktig är lilla Jamie. Verkar som om alla som föddes efter N har gått så långt u förväg i utvecklingen för hon varker kryper eller gör annat än att bara sitta typ :p Min lilla latmask är hon!



Hoppas ni får det trevligt hos dina päron imorgon med brorsan o hans tjej. God Jul & Massa kramar till er

2010-12-23 @ 21:36:08
URL: http://juulieee.blogg.se/
J U L I E

Riktigt duktig är lilla Jamie. Verkar som om alla som föddes efter N har gått så långt u förväg i utvecklingen för hon varker kryper eller gör annat än att bara sitta typ :p Min lilla latmask är hon!



Hoppas ni får det trevligt hos dina päron imorgon med brorsan o hans tjej. God Jul & Massa kramar till er

2010-12-23 @ 21:36:15
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: