2010-12-28 ? 20:28:59

Kurering pågår

 

 


Så här påbörjade min sjukling sin dag, jag brukar inte låta honom se på TV så här men när han inte är riktigt kry så kan det vara en skön inledning på dagen för honom. Han låg där i typ 3 minuter innan han var pigg och redo för dagen, sen dess har det varit fullt ös :)

Vi har inte varit ute på två dagar, all snö, kyla och förkylning har talat för att vi borde vara inne. Jag hoppas att det blir bättre imorgon så att vi får lite ordentlig frisk luft, det är inte riktigt samma när man öppnar balkongdörren.

Jag fick tag i försäkringskassan och de var jättebra. Det var faktiskt jag som hade varit lite sen med min begäran, hade skickat in den den 18/12 och eftersom avskärningsdatumet är den 20e så var det lite tajt. Men killen jag snackade med var superbra och satte över pengarna på mitt konto direkt, så jag borde ha dom imorgon. VÄldigt smidigt hanterande av försäkringskassan. Det tackar vi för!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: