2010-12-13 ? 14:44:56

Jag




Det kommer ju väldigt sällan bilder på mig, så idag tänkte jag bjuda på en då jag känner mig hyfsat fräsch.

Jag och Jamie kom nyss in efter en liten promenad, det var inte så kallt som jag trodde, det var faktiskt skönt.
Har hunnit med att ge lillen mellis och nu så ligger han och försöker sova. Jag tänkte passa på att äta lite lunch, det blir en burk tonfisk och kokt ägg. Oliver kommer hem vid 6 idag och då ska jag cykla ner till gymmet och möta Sandra, sen ska vi köra satan, känner mig peppad idag!

Sitter och försöker klura ut vad jag ska köpa åt min kära bror i julklapp. Jag har handlat alla andras redan, så det är iaf skönt. På fredag fyller min morfar dessutom 70år så då ska vi på fest, jag och brorsan ska köpa en gemensam present till honom.
Sedan den 21e är det julfest med jobb och det ska bli så himla roligt. Förra året var jag gravid och kunde därmed inte dricka, dansandet var inte det lättaste heller när man känner sig som en elefant.
Men i år ska jag ta igen det, vår nya ägare är desutom så otroligt givmild, han öser oss med mat och dricka och alla släpper loss och blir helt galna, underbart!
Vi ska vara på Helsing, en restaurang här i stan som han också äger, så det ska bli skoj.

Vi har bestämt att vi ska vara här på nyår. Vi blir 3 par och Malin, Pada skulle vara någon annanstans.
Det blir jag och Oliver, Sandra & Tomas, Lina & Dennis och så Malin.
Jag tycker det blir bäst så, jag känner inte alls för att släpa hem Jamie mitt i natten efter att ha varit någonstans eller att han ska sova i vagnen. Det är mycket bättre om han får gå och lägga sig som vanligt här hemma, så kan vi äta och mysa i lugn och ro utan att oroa oss. Det lär väl bli en liten fest, men inget större. Som tur är så vaknar Jamie inte för något, så han lär inte märka något.
Så nu blir det till att planera mat, vi har redan bestämt förrätten, längtar redan, yummie!

Nej jag får väl passa på att äta medans J sover nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: