2010-12-19 ? 20:57:33

Helgen


I torsdags var vi på den sista fikan med mammagruppen för detta året. Vi var hemma hos Tamara och fikade, jättemysigt! Vi har bestämt oss för att det mest blir hemmafikor from nu när barnen börjar bli så stora. Det är mycket roligare för dom att kunna leka på golvet.




I fredags fyllde min morfar 70 år och hela dagen innan vi skulle dit på fest spenderade vi ute och shoppade. Det skulle hittas både födelsedagspresenter och julklappar. Nu har jag inga julklappar kvar att köpa, är helt färdig i god  tid som vanligt. Det är så skönt att ha det överstökat.

Festen på kvällen blev ganska livad. Vi hade Jamie med och och vi la honom sm vanligt runt kl 20, där var ett extrarum i lokalen där vi ställde hans resesäng. Vi sprang och kollade till honom var 15e minut hela kvällen eftersom vi inte hade hört honom pga musiken. Men som vanligt var han en fröjd, han vaknade inte en enda gång utan sov som en stock. Jag hade fantastiskt trevligt, men mådde inte så bra igår.


Brorsan och hans tjej Challe



Jag och min kusin Linda                                                                              Jag och brorsan


Trots att jag inte mådde så bra igår så var bror min och jag tvungna att köra ner till Landskrona för att hämta ut paketet som CDON skickade fel. Jag kommer definitivt inte att betala frakten för det paketet, när det har skickats till en helt annan stad. När jag kontaktade dem ang missen så kunde de inte behandla ärendet förrän den 23/12, men jag hade tydligt skrivit att det var en julklapp, tack för hjälpen liksom. Det kostar ju en del att köra fram och tillbaka, det är ju iaf 15-20 min varje håll. Så jag hoppas för någon kompensation för deras miss.
Resten av dagen gick åt till att göra ingenting. Varken jag eller Oliver var pigga och Jamie var lika glad åt att leka här inne med oss, som tur var!


Idag blev det en ganska tidig morgon för jag skulle möta Sandra på gymmet kl 10. Väl där tränade vi i 1½ timme och sen la jag mig och sola, men tar nog lite längre tid nästa gång för jag märkte ingen större skillnad, om inget var det väldigt avslappnande efter träningen.
Idag jobbar Oliver sent så jag ska sitta och mysa framför en film själv med lite fruktsallad.

Hoppas ni haft en bra helg och 4e advent!
Kommentarer
Ida/Trolltoka

Haha, vi får köra 20-30min bara för att kunna handla! Har 1 mil till närmaste busshållsplats ;-)

2010-12-19 @ 21:15:39
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Veronica

Skönt att sola, skulle man behöva göra lite :D man är ju rätt blek så att säga :P

2010-12-19 @ 22:38:32
URL: http://attblifler.blogg.se/
J U L I E

Busy helg ni verkat haft :)



Och jag måste säga att det syns som 17 att du gått ner i vikt i ansiktet (har ju inte sett riktiga close-ups på kroppen än men i ansiktet syns det tydligt). Du är underbart fin gumman!



SV: Japp klart det bidde utgång igår ;) Kom hem 06 imorse :p Klubbade runt på fyra olika ställen hehe...

2010-12-19 @ 23:48:30
URL: http://juulieee.blogg.se/
Carro

Åh tack vad snäll och gullig du är :) Självklart är jagf riktigt stolt över Neo, och det är väl du också över Jamie ? =)



Gud så trist att du också har problem med julklappar genom "posten", jag beställde fotokalendrar med bilder på Neo som vi ska ge hela släkten typ, vi beställde dom den 3:e december och dom har inte kommit ännu, den 17:e gjorde dom en NY beställning för att det första hade kommit bort på nå sätt. Och jag betalade för GARANTERAD LEVERANS INNAN JUL... suck, hoppar vi hinner få dom :)

2010-12-20 @ 07:31:47
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: