2010-12-13 ? 11:00:00

Framsteg


Nu har vi äntligen sett till att sänka Jamie's säng, vill ju inte ha några olyckor! Det blev väldigt bra, det enda jobbiga är när han vaknar på natten och man ska vyssja honom, man står ju dubbelvikt över sängen och det är inte så jättebekvämt, men vad gör man?



Han tar sig fram snabbare och snabbare nu och försöker använda händer och ben mer istället för att dra sig fram, han är så duktig. Han har också börjat dra sig upp mot möbler och ställa sig upp helt själv. Det är verkligen så att ett tag händer inget och sen händer allt!





Klappa gör han nu också, vi säger klapp-klapp och så klappar han och skrattar högt, mitt lilla troll.
Jag fattar inte att han blir 1 år om 3½ månad, det känns som att det har gått så otroligt snabbt samtidigt som att det känns som om han varit med oss hur länge som helst.

Det verkar som om jag behöver börja jobba snart också, det blir antingen den 1februari eller den 1mars, om vi inte hinner vinna på lotto innan dess ;)
Men som tur är så jobbar jag bara halvtid, och bara kvällar, så har det ganska bra.

Jag önskar att jag kunde vara hemma mycket längre, älskar att vara mamma åt Jamie och vill inte missa en sekund av hans uppväxt. Men vi kommer inte att sätta honom på dagis, utan Oliver kommer att vara hemma med honom.


Kommentarer
Ann

Oh vad duktig han blivit. Stora killen. Jag vet jag börjar få panik att jag börjar jobba snart. Jag börjar 1 mars men vill ju vara hemma längre. Vad jobbar du med?

2010-12-13 @ 13:03:41
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Carro

Så söt han är Jamie :)



Ja det är skönt att ha kommit ikapp, Tvättmaskinen går för fulla muggar. haha Fast jag kan ju inte tvätta hur mycket som helst på en gång, för till slut har vi ju ingenstans att hänga den :p haha



Idag har vi varit på öppna förskolan, det kom nå dagis och lussade =) så mysigt, vad gör ni då? =)

2010-12-13 @ 13:46:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Carro

Ja jag älskar den där bodysuiten :) så himla fina färger på den :)



Jo Neo blev helt galen då som sjöng tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp och vifftade med armarna som en galning sen när versen kom så slutade han och när dom började sjunga de igen så vifftade han :) haha så söt :)



Ja vi har kombinerad tvättmaskin och torktumlare men jag har aldrig använt mig av torktumlaren, vet inte hur man gör.. hahaha den är svin konstig våran tvättmaskin, :s

2010-12-13 @ 14:18:17
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Veronica

Nim står ALLTID när man kommer in till honom så behöver inte direkt böja mig. Men när man vyssar honom så gör jag det genom spjälorna. Sitter på en stol intill. Det kan du ju testa :)



Jättefina förvaringsburkar och lampan. Älskar också grönt :) Och så jättefina bilder på dig :)



Men, var inte det där lite väl LITE lunch? hehe ;)



Skönt med en promenad. Ska jag ut på ikväll, utan Nim då. Han får sova :) Man behöver verkligen en promenad när man suttit inne på ett kontor hela dagen. Men snart får jag gå hem :))



Kramkram

2010-12-13 @ 16:37:39
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: