2010-12-28 ? 13:53:09

ffs Försäkringskassan


För första gången har försäkringskassan inte betalat ut rätt summa till mig. Perfekt tillfälle att få för lite pengar, direkt efter jul, eller hur? Jag har nämligen bara fått utbetalt från den 20/11 till den 30/11, så de har nog inte registrerat min nya begäran överhuvudtaget. Jag mejlade dom i lördags, men fortfarande inget svar så jag försöker få tag på dom idag istället. Det är ju lättare sagt än gjort. Jag hamnade som nr 346 i kön, vill du att vi ska ringa upp dig när det är din tur? - Ehm, JA TACK! Tacka vet jag deras uppringningsfunktion.
Jag hoppas vi får rätt på det och att pengarna kommer in innan fredag, det är ju ändå runt 6000kr det handlar om, minst.

Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Skönt du fick uppringningsfunktionen. Inte alltid man får det har jag märkt (efter att ha ringt f-kassan 190 ggr)

2010-12-28 @ 15:41:29
URL: http://triquetra.blogg.se/
Sophie

Känner igen de där med att dom inte är så snabba på att snappa upp saker och ting. Denna månad fick jag för lite, men orkar inte engagera mig :)



Hoppas ni mår bra?



Kram

2010-12-29 @ 22:42:21
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: