2010-12-07 ? 21:16:22

Bakdag


Igår spenderade jag och Jamie i stort sätt hela dagen med Malin och Sandra.
Jag mötte upp med dom på jobb vid halv 2, vi skulle handla bakingredienser till vår bakdag, efter det gick vi bort till gymmet och hämtade mitt gymkort och sen for vi hem till Sandra.

Vi bakade hela dagen! Sega saffranssnittar, lyxlussebullar, pepparkakspaj och pepparkakor.
Allt blev supergott!

Jag och J var inte hemma förrän halv 10 igårkväll så vi var verkligen borta hela dagen.
Jag la dock honom som vanligt vid samma tid hemma hos Sandra, så flyttade bara över honom i vagnen när vi skulle åka hem. Väl hemma fick han pyjamas och välling och så somnade han om så gott igen!



tihi jag och Sandra mjölade Malin lite i ansiktet, hon tyckte vi var taskiga ;)



haha Sandras FETA pepparkaka, som vi skrattade åt den!
Hade en jättemysig dag med mina girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: