2010-08-30 ? 11:30:44

Vägning och mätning - vecka 2


Då var det måndag igen och det innebär vägning och mätning.
Som jag trodde har jag inte gått ner något denna veckan. Om det beror på att jag åt tårta i helgen eftersom det var dop eller för att jag gick ner 3kg förra veckan, det vet jag inte.
Eftersom Olivers släkt har varit här har jag inte heller kunnat träna så mycket, utan det har mest blivit lugna promenader. Har blivit lite mer onyttig mat än förra veckan också.

Däremot har jag förlorat liiite cm, så det är alltid något.
Veckans vägning mätning ser ut så här:

Vikt: 90kg (+- 0)

Mått:
Byst: 111cm (-4cm)
Midja (där magen är som tjockast): 113cm (-1cm)
Midja, (där det är som smalast): 89cm (-1cm)
Stuss: 113cm (-1cm)
Lår: 64 cm (+- 0)
Arm: 34cm (-1cm)

Så denna veckan har jag inte gått ner något i vikt men har förlorat 8cm, så det är jag ändå nöjd med.

Sedan start för 2 veckor sen har jag gått ner 3kg och förlorat 27cm!


Nu åker Olivers mamma hem imorgon så efter det kommer jag ta tag i träningen mer. Jag kommer hinna gå på gymmet och powerwalka. Maten ska det bli ordning på igen redan idag.

Kommentarer
terese

vad är målvikten då?:)

2010-08-31 @ 20:42:57
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Veronica

Jättebra ju :)) bara kämpa på :) kramis

2010-08-31 @ 22:33:49
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: