2010-08-20 ? 13:28:15

Träning after all



Vaknade halv 9 idag, tog upp Jamie och myste lite.
Till frukost fick han en portion med banangröt och 90ml ersättning, matvrak!!
Sen la jag honom för att vila i sin säng. Då kunde jag passa på att skriva sista frågan på inlämningsuppgiften och sen fick jag det ivägskickat.

Jag hade inte tänkt promenera idag för har så jädra onit i fötterna, men kan fan inte sitta och vänta på att det ska över när man har skitfötter! Så jag drog på mig träningskläder och gympaskor och drog med Jamie ut på en powerwalk. Det blev sammanlagt 70min powerwalk, inte illa. Det är verkligen vart ute så jag är helt genomsvett. J somnade mot slutet och jag la över honom i sin säng nu när vi kom hem.

När jag var ute köpte jag en naturdiet mealbar, jag orkade inte ens halva, så det är nog ett bra mellanmål ändå, det jag åt innehöll 72kcal, hur bra som helst!

Nu väntar jag på att Oliver ska komma hem så att jag kan duscha och käka lunch, sen ska jag ringa min lärare för betygssamtal, fasar för det!



Sitter dessutom på spänning för Anouk har värkar! Det är så otroligt spännande, och ska jag erkänna är jag faktiskt lite avundsjuk! Det är så fantastiskt fräckt att föda barn, vill också!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: