2010-08-25 ? 20:45:48

Stress


Nu har det inte blivit uppdaterat på ett tag. Igår kom ju Olivers mamma och det har varit fullt ös sen dess!

Vi städade hela morgonen igår sen var vi nere i stan och köpte en skjorta till Jamie att ha på sig på kalaset efter dopet, lite andra kläder råkade följa med oss hem också ;)
Hennes tåg hade blivit inställt så vi var inte hemma förrän vid 7-tiden.

Idag så har vi varit på dopsamtal, har fått en helt underbar kvinnlig präst. Vi satt där och pratade i två timmar!
Oliver ska läsa en bit på engelska under dopet och jag ska tända det stora dopljuset.
Sen bestämde vi en av psalmerna. När vi satt och pratade så blev jag helt känslomässig och började gråta, jag levde mig in i allt hon sa och det var så vackert. Jag kommer att stortjuta på dopet, jag känner det på mig!

Imorgon blir det första gången på babysimmet, ska bli skitskoj! Jag och Oliver ska vara i badet och min mamma och Olivers mamma ska titta på.
Innan dess ska jag och mamma iväg och handla maten till dopet samt kolla igenom lokalen och se om vi behöver något med oss dit.

Sen på fredag kommer O's syster med familj hit och sen på lördag är dopdagen! Känner mig stressad och känns som om vi har tusen saker att göra, men det kommer säkert att bli jättebra.

Nu är det snart Livet på BB!


Så här glad var Jamie över att se farmor igen:

Kommentarer
Cornelia

Hihi, mys att ha farmor på besök! Antar att det uppskattas lika mycket från båda hållen :)



Leon får 1-2 mål ersättning om dagen. Resten ammas han :)



2010-08-25 @ 21:29:40
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Va duktig du är! Jag läste nånstanns när jag googlade att det var bra med dom där plankorna för magen. Men jag missförstådde & trodde att det räckte med en gång. Så när jag gjort en gång tänkte ja bara, jaha va bra då va de gjort. Haha får pröva nästa gång om man orkar mer :)

2010-08-25 @ 21:37:36
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
J U L I E

roligt me släkten på besök :)

2010-08-25 @ 23:56:17
URL: http://juulieee.blogg.se/
Carro

Okej, haha.. ja skönt att det inte bara är Neo som verkar "trött" just när han ska äta :)

2010-08-26 @ 07:27:30
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
J U L I E

japp jag slutade helt för över veckan sedan... finns ingen mjölk kvar för när hon tar bröstet får hon typ avsmak för d... går bättre me flaskan nu :)

2010-08-26 @ 23:21:16
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: