2010-08-01 ? 14:10:57

Smakis


Jag och Jamie tog nyss en promenad till affären. Hade inget hemma att göra smakis till honom med, så köpte färdiga burkar. Idag blev edt först potatis och majs 1½msk, han slukade det! Till efterrätt fick han persika/päron puré, som han älskade. Men han orkade bara ½msk, nog för att han åt så mycket mat haha. Nu vilar han middag så då ska jag också passa på att äta.
Köpte riktigt danskt rågbröd, till det ska jag ha skinka,kalkon, keso, avokado och lite grillkrydda. Efter det ska jag cykla ½mil till gymmet, träna step2 i 1 timme och sen cykla hem igen.

Började plugga lite innan, men hann inte mycket innan Jamie vaknade. Så resten får jag göra när jag kommit hem ifrån gymmet. Bokade in step på tisdag och torsdag också.

Usch ska bekänna att jag är riktigt godissugen. Men ska verkligen verkligen försöka att inte äta. Jag var nyss i affären ju och lyckades iaf gå förbi godiset. Taskigt att dom sätter det precis vid kassan :(
Nej får jag käka om jag ska hinna innan jag sticker.
Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Vad är step2?

2010-08-01 @ 14:33:54
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Veronica

God lunch, men du åt väl inte bara en? :)

Det är ju lite lite..



Bra att du lyckades gå ur affären utan att handla ngt. Det finns ju en tanke bakom att ha det där :P



Ska man inte köra smakisar innan man ger dem mat? Vi har ju inte börjat än, så jag har väl egentligen ingen koll :P

2010-08-02 @ 07:25:12
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: