2010-08-14 ? 23:42:06

Its a new dawn, its a new day, its a new life, for me!



Jaha, då har jag och Julie bestämt oss för att en gång för alla ta itu med vikten!
På måndag börjar vårt nya liv och vi ska köra samma träning och försöka att peppa varandra ordentligt!
Jag vill inte känna mig så här längre, jag har gått upp ännu mer, hur mycket behöver vi inte ens ta upp...

Jag vill samtidigt blogga varje dag om hur mycket motion och vilken motion jag sysslat med och hur maten har gått. Jag vill också kunna vädra mina känslor jag har från dag till dag och kunna få peppande kommentarer.

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska skriva det här i denna bloggen eller om jag ska starta en ny som enbart handlar om kost/motion. Vad tycker ni? Vad vill ni läsa i denna bloggen?
Kommentarer
Sandra

Jag vill absolut läsa om din träning och viktnedgång. Försöker själv bli lite duktigare på att röra på mig och äta rätt. Har ett par kilo jag vill bli av med sedan graviditeterna även om jag inte är överviktig.

2010-08-15 @ 12:58:01
URL: http://sandrasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: