2010-08-01 ? 17:59:52

Gymmat


Jaha då var man hemma ifrån ett pass av avancerad step up! Så jädra skoj!
De två sista gångerna jag har tränat så har jag knappt orkat någonting och varit helt yr. Sen kom jag på att jag hade dom dagarna typ levt på godis. Inte trodde jag att kroppen behövde bränsle innan träning ;)

Men idag såg jag till att äta bra och äta några snabba kolhydrater en kvart innan träningen, och tro det eller ej, träningen gick såå mycket bättre! Jag orkade med hela passet utan att känna mig som om jag skulle dö och var inte yr alls! Fötterna löd mig dessutom, tyckte det gick superbra. Stegen idag var ritkigt roliga också, och precis lagom svåra. Inte för svåra så att man inte hänger med men svåra nog för att man ska ha en liten utmaning.

Nu ska vi laga mat. Det blir kycklingfilé, champinjoner och zuccini i creme fraiche sås med pasta. Till det ska vi ha kokt sparris, yum! :)
Kommentarer
eriika

åh det låter asgott :D och va duktig du är! jag tänkte mej ut på en promenad idag men de slutade med att jag storstädade istället, va helt slut efter de, haha :P



sv;

ja-a mitt lilla hjärta! :D

hon är riktigt snäll, sover bra - för det mesta - fast tobbe har nattpasset tills hans semester/pappledighet är slut (om 2 veckor) så jag märker inte av det så mycket.. än :P jag sover mellan 00-07 ungefär då gör hon oftast morgon och är vaken några timmar med mej.. men hon är mest nöjd så länge hon får va med "där de händer".. blir lite gnällig när hon har gaser/måste bajsa eller är hungrig.. hon har väl sina sämre stunder ocå då hon är otröstlig men de är vääääldigt sällan! så jag kan ju inte klaga alls :D de är så häftigt för hon blir ju mer och mer vaken och mer och mer med! underbara ungar aså!

2010-08-01 @ 18:51:05
URL: http://headtrips.blogg.se/
J U L I E

Duktig du e gums :)



Nee boobisarna hoppade inte ut under kvällen, jag fick dock stoppa in de ett par gånger så de inte skulle trilla ut haha

2010-08-01 @ 19:48:37
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: