2010-08-09 ? 21:53:50

Ett ögonblick är så kort


Idag kom jag på att vi börjat bli väldigt dåliga på att ta bilder. Man uppskattar inte varje unika ögonblick lika mycket som man gjorde när J var nyfödd. Jo självklart uppskattar vi dom, men vi är inte lika snabba med att ta till kameran för att föreviga dem utan vi njuter av dem istället.

Nu känns det som om Jamie gör något nytt varje dag. Vi måste verkligen få tummanra ur och köpa en hoppgunga, han hade älskat det! Han står alltid och hoppar i soffan eller på våra magar och skrattar högt när han gör det.

Ja nu är det inte långt kvar till dopet. Fick äntligen iväd inbjudningarna idag iaf haha. Vi blir nog en 30-35 personer, vi får se när alla svarat. Då kan vi även planera maten och så lite mer ingående, har fortfarande inte bestämt exakt vad vi ska ha. Men det kommer! Har även fixat med planeringarna inför överraskningen på dopet också, ska bli så kul!

Imorgon ska vi iväg och fika med Sandra och Malin. Sen på kvällen blir det träning om jag hinner, måste göra teoriprovet i Religion också. Sen på onsdag ska jag första träffa mammagruppen och sen ska jag träffa min kusin Linda som bor i Göteborg men är här nere och hälsar på.

Snackade med Julie också och hon funderar på att ta lilla Nellie och komma ner och hälsa på, antingen i september eller oktober. Hade varit så himla skoj. Vi längtar redan!!

Om 10 minuter börjar det engelska programmet Sex Education, det måste man ju se ;)
Men avslutar med ett par ursöta bilder på Jamie från imorse.

 

 

 

 



Kommentarer
Ann

Vilka blå fina ögon! Så roligt att följa din blogg efersom det är så lika med min lille kille.... jag kan däremot inte sluta fota eller filma, nästan jobbigt hohihihi

2010-08-09 @ 21:58:29
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Ann

Såg precis att jag tror att Jamie och Frank är exakt lika gamla... är han född den 4 april?? Sjukt i så fall... men jag förstod att det var ungefär lika gamla för alla bilder känner jag typ igen, när de tuggar på filten, försöker sitta och allt annat... roligt!



Är lite nyfiken på ert dop eftersom vi ska ha i slutet av aug. Har du några roliga tips? Såg att du skulle ha en överaskning? Spännande? Kanske du inte vill berätta då?

2010-08-09 @ 22:03:22
URL: http://lillafoten.blogspot.com
Tessie

Gud så fin han är eran lilla Jamie! Eller ska jag säga stora kanske? :) Helt otroligt att han redan använder sittdelen. Noah skulle aldrig klara av det nu tror jag. Det syns att han gått upp massa i vikt med, riktigt rund o go! :) Var har du köpt den där dressen? Verkligen urgullig! Är ute efter en ny sån där jacka till Noah eftersom han växt ur sin 56. ;-)

2010-08-10 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: