2010-08-17 ? 22:12:52

Ej träning


Idag blev det ingen träning, det kom personliga händelser imellan. Men ställer mycket hellre upp för en person jag älskar enormt mycket!

Jag har iaf skött maten och har faktiskt inte haft många tankar på godis överhuvudtaget, vilket är ett stort framsteg!
Jag tog en mindre promenad med La Familia tidigare idag också, men inte mycket att hurra för.

Jag måste nog se till att köpa ett par gympaskor innan nästa gång jag går. Jag har ett problem med att mina fötter är överrörliga, så behöver rejält stöd för mina valv. Men dom skorna jag använder nu har inget bra stöd så mina fötter aller inåt vilket orsakar rejäl smärta både i fötter, ben och höfter. Har riktigt ont idag!

Det blev försening med nattningsrutinerna hör ikväll då Jamie trilskades med att hålla sig vaken vid sin sista timmes vila. Så för en halvtimme la han sig nu 2 timmar försenat. Ikväll åt han en HEL portion banangröt, sen fick han bad, massage och så läste vi ett par böcker. Sen käkade han runt 110ml ersättning (bara ca 40min efter han ätit gröten) och sover nu gott.

Jag fick även resultatet på min ena skrivuppgift och teoriprovet idag, VG på båda två!
Så jädra gott! Nu har jag bara den sista sen är jag färdig, fy tusan vad skönt det ska bli!

Imorgon blir det träff med mammagruppen kl 11, ska till Väla och fika på Graffitti, yum!

Nu ska jag snart lägga mig, tänkte ta en lite tidigare kväll idag.




Kommentarer
J U L I E

näää vad fin Jamie är på bilderna.. älskar den nya koftan :D

Och vilken gottegris lillfisen är... hel portion gröt OCH 110 ml ersättning knappt timmen efter... Här buffrar man för vintern ;)

2010-08-18 @ 08:36:26
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: