2010-08-02 ? 22:54:56

dag 2/28 - check!


Orkar inte med något jätteinlägg, men kan ju tala om att dag 2/28 utan godis har gått bra!
Mitt humör är dock inte att leka med och har en jädra huvudvärk, avgiftning någon ;)

Fick Jamie i säng vid 20-tiden, blev lite senare idag. Han har också varit kinkig idag, inget har liksom passat riktigt, jag antar att vi alla har dom dagarna.
Imorgon ska vi på mammgruppen kl 11, har inte varit där på två veckor nu, missade sist för att jag åkte itll Göteborg. Ska bli roligt att se alla igen! Efter det hinner jag hem en stund och sen ska jag iväg och träna när Oliver kommer hem kl 17.

Har beslutat mig för att få ha en dag i veckan då jag kan få äta skit, ja inte SKIT skit, utan gottis. Man måste ju ha något att se fram emot ;) Förutom en gör snygg kropp (yeah right, in my dreams)
Jag ska vara kurvig så är det bara, men jag behöver inte vara riktigt så rund som jag är nu.

Har lyckats få sambon att gå med på att se sex in the city 2 med mig nu, men undrar om det inte bara är en bra ursäkt för honom att somna i soffan? :P

Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim ♥

Bra jobbat! Kämpa på nu! Det tar tre veckor att vänja av kroppen från giftet. Men det grejjar du. Läste om din frukost du skrev längre ner. Jag hade orkat mackan eller det andra, hehe :P Så det var verkligen en dunderfrukost ;)



Jag vet inte vad jag menade.. menade väl smakportion sen mjölk eller ersatt mål :)

Sorry att man är lite flum ibland :D

2010-08-02 @ 23:37:35
URL: http://attblifler.blogg.se/
Carro

haha ja jag tror det:) Det var då iallafall himla spännande med mat på bordet.

2010-08-03 @ 09:05:44
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: