2010-08-02 ? 12:09:14

Breakkie


Usch jag är helt slut, vet inte varför. Har varit riktigt trött i över en vecka nu. Kvittar om jag äter bra, sover bra eller vad, är lika trött ändå!

Jamie la sig vid halv 8 igårkväll och vaknade 6 i morse (vaknade såklart däremellan och åt, 2 gånger tror jag). Oliver tog Jamie i morse och jag vaknade av att J vaknade i vagnen bredvid mig kl 9. Jag tog snabbt upp honom och la honom vid bröstet. Ammade båda sidorna sen somnade han om och vi vaknade igen vid kl 10.
Då gick vi upp och lekte lite sen fick han frukost. Efter det la jag honom i babygymmet så att jag kunde gå och fixa min frukost och äta. Idag blev det en DUNDERfrukost! En rågmacka med kalkon,keso & avokado, en omelett med kalkon, lite ost och tomat och sen efter blev det en halv grapefrukt, till det slank det ner ½L vatten. Jag är mätt kan jag säga!

Nu vilar Jamie middag och när han vaknar ska han få lunch.

Jag har så mycket plugg att göra. Tills fredag ska jag göra 2 skrivuppgifter och 2 prov, sen är jag färdig.
Men har noll motivation att plugga, är ju så trött! Det blir väl att fixa allt i sista sekunden som vanligt!

Nej nu ska jag lägga mig raklång på soffan en stund medans J sover. Hoppas att jag vaknar till liv senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: