2010-04-15 ? 17:57:51

Spring is in the air!


Vilket underbart vårväder det har varit de senaste dagarna!
Igår var jag och Jamie ute och gick med mamsen i 2 timmar, var riktigt skönt!

Idag har jag träffat Malin och Sandra på fika. Mammas väninna Helene mötte också upp oss en snabbis för att träffa lillkillen. Haha Sandra och Malin tycker nog han är jättetråkig, han har sovit hela tiden (11-16) förutom en liten stund där imellan då han vaknade och vad hungrig, så satte mig och ammade honom. När vi kom hem var min högra tutte sprängfylld med mjölk haha, så mycket att det sprutade Jamie rätt i ansiktet när jag tog av amningskupan :P
Han åt tills tutten inte var stenhård längre och sen åt han ifrån andra också! Kan ju lugnt säga att han däckade igen efter det, vilket var alldeles nyss. Inte konstigt när han äter som en hel häst! :)

Sprang och kikade i lite klädaffärer också. Jag har ju inga kläder som passar mig, alla är för stora. Det enda byxorna jag har nu är ett par skinny jeans, som nästan ramlade av mig när jag sprang till bussen innan. Har inga tröjor (om jag inte ska gömma mig i mina gamla tjockistunikor), så får ha de gravid(amnings)tröjorna som är i M och inte är så stora.
Hittade en gudasnygg skjorta på Lindex, så fräck var den, i knallrosa! Men den var inte i stretch och trots att jag fick på mig stl 42, så kunde jag inte knäppa den över brösten. Så synd för den var verkligen riktigt snygg och ett kap för 70kr!
Hittade dock lite på Gina Tricot. Har spanat in en klänning där ett tag, men har inte köpt den för A: Jag tyckte jag var för tjock för den B: Tyckte 199kr var för mycket (är så snål när det gäller mig själv!)
Men när jag gick in idag så sålde dem ut dom för 49kr(!!) Så den följde med mig hem tillsammans med en farfarströja med knappar framtill, superbra att ha när man ammar!

Sitter och väntar på att Oliver ska komma hem nu. Idag ska vi göra hemmagjorda pizzor, mumma!

Kommentarer
micksan

nog är han allt lik dig :)

2010-04-16 @ 13:01:06
URL: http://micksan.org/lillalyckan
J U L I E

Härligt med fynd på detta sätt :) Själv är alla mina "vanliga" kläder för trånga :(

2010-04-18 @ 18:57:27
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: