2009-09-14 ? 09:32:30

Vinna på lotto?



Usch vad trött jag är idag, samma igår, gick som en zombie hela dagen på jobbet. Har fortfarande 5 dagar till framför mig innan nästa lediga dag. Vi har bestämt med Sandra, Tomas, Malin och förhoppningsvis Pada att vi ska hitta på något i helgen, åka till Köpenham eller något. Det är väldigt sällan vi alla är lediga samtidigt så då får man ta tillfället i akt!

Imorgon är det besök hos barnmorskan, förhoppningsvis ska vi få höra ett litet hjärta ticka jättesnabbt, det är det vi ska dit och göra iaf. Jag kan inte hjälpa att vara nervös, tänk så är där ingen bebis, tänk så har jag bara inbillat mig allt. Nej, jag ska försöka tänka positivt, men hör vi nu hjärtat imorgon så kommer jag att bli superglad och verkligen njuta av varenda dag from nu, jag lovar!!

Jag har bestämt mig för att jag vill vinna på Lotto eller Triss också. Jag behöver verkligen nya kläder, men det finns inte i budgeten just nu. Jag vill verkligen spara så mycket pengar jag bara kan tills bebben kommer och så passar det inte in att spendera 2000:- på mammakläder. I värsta fall så görs sopsäckar riktigt snygga nuförtiden ;)

Drömde om sanbon inatt. Han höll på och hånglademed någon tjej, och jag var sur på honom men blev inte ledsen. Eller jag var ledsen men visade inte det för honom. Det slutade iaf med att jag bröt ihop och bad honom att inte lämna mig och att jag älskade honom och ville absolut inte se någon med någon annan, då skrattade han och sa att det var det enda han ville höra. 
Han ville bara att jag skulle visa honom att jag älskar honom.
Hmm, är det mitt undermedvetna som talar? Jag har kanske inte varit som mest kärleksfull och rar på sistone. Jag har inte haft värsta PMS humöret men har inte varit lika söt och gullig som jag brukar vara. Så det kanske är dags att man visar lite kärlek :)
När man varit ihop ett tag så tar man nästan det för givet, ja men hon vet att jag älskar henne, och han vet att jag älskar honom. Ja vi vet det, men man behöver få det visat också!
Igårkväll låg jag och pillade honom i håret och på ryggen i en timme, det uppskattades nog.
Mer kärlek åt folket!!




Kommentarer
Emma

Tack och grattis själv : )

Haha ja visst var den ful? Jag orkade inte leta upp någon annan.

2009-09-14 @ 12:57:31
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: