2009-09-22 ? 21:59:50

Shopping



Idag så tog jag med sambon på en shoppingrunda. Satte över en del pengar då jag tänkte handla mammakläder, speciellt amningsbh. Eftersom jag måste köpa större bh så kan jag likabra köpa amningsbh, ska ju använda det tids nog ändå. Hittade 2 som var okej, men köpte dem inte. Måste säga att där är väldigt dåligt stöd i dess BH:ar, har ju redan stora meloner och redan nu var det dåligt stöd, tänk sen när mjölken rinner till och man slytar med H kupa.
Så tips angående amnigsbh med BRA stöd som inte kostar 500kr styck mottages.

Anledningen till att vi åkte ut var ju faktiskt att vi skulle hälsa på Malin på Toys R Us. Vi kom därifrån med en del saker måste jag säga. Det blev ett babygym, en mobil till sängen, en mobil som vi ska ha ovanför skötbordet och en barnvagnaleksak. Allt detta blev superbilligt tack vare Malin, åter igen tusen tack!


 

Visst var sakerna superfina?! Helnöjd. Oliver har dessutom sprungit och lekt med ena mobilen hela vägen hem haha, vilken sötnos han är!
Kommentarer
Ida

Babygymmet såg ju helmysigt ut!

2009-09-23 @ 06:51:23
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: