2009-09-26 ? 10:00:33

Möbler


Godmorgon.
Idag är jag riktigt trött och har vaknat med världens huvudvärk. Mindre roligt.
Men har jobb 5 dagar framöver så kan inte vara hemma och vila direkt.
Men det blir nog en rolig kväll, jobbar med Sandra, och igår hade vi riktigt roligt, vi garvade så tårarna sprutade, både åt det ena och det andra. Sedan kom det en massa bebisar och jag stod och drömde om när jag får hålla i vår lilla pojke/flicka.

Jag och Oliver har kikat på en serie barnmöbler ifrån IKEA så vi verkligen gillar, men tycker den är för dyr, bara spjälsängen kostar 1000kr och sedan kostar skötbordet 1400kr och så ska man köpa till överdelen på hyllan, så det blir en del pengar. Men igår så hittade vi exakt det vi ville ha på blocket. Jag vet det är tidigt men vi kände att det är lika bra att slå till när det är så billigt. Vi får alltihop för 1000kr, lite skillnad!!
Jag är glad, för jag får det jag vill ha. Så det ska hämtas idag!


Kommentarer
Malin

Ååh... vad fint!! =)

Lika bra att passa på när ni hittar något ju! =) hade ju blivit mycket pengar på en gång om ni hade väntat med att köpa allt till sen! =)

2009-09-26 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: