2009-09-12 ? 14:14:44

Mage?



Idag tog jag på mig mammajeansen, guuuud så skönt, jag har inga problem med att ha mina vanliga, men det sitter rätt på magen så det känns som om det trycker mot magen och det är inte skönt, med mammabyxorna så äår det som att vara i himmelriket, tror faktiskt att jag ska ha dem på mig idag. Haha jag är "bara" i vecka 13, så känns lite dumt att ha mammabyxor, men när det är så här skönt så varför inte?!

Tog en ny magbild idag. Tänkte lägga upp den med en bild från vecka 10 så ser ni skillnaden, jag har inte sett skillnaden själv förrän idag, tycker magen har blivit mycket rundare, så nu kanske man inte bara ser fet ut :)


Den här är ifrån vecka 10


Och den här är från idag, vecka 13 (12+1)


Är det någon skillnad? Snälla kommentera gärna!


Har inte haft ork att lägga in bilder på presenterna från Lina heller. Fick 2 st jäääättesöta bodys med tryck på. De är lite större, det står 6 mån så skulle tippa på stl 68 kanske, men det är ju bara bra, då kan bebben ha dom att växa i!



Visst är dom helt underbart söta??


Har suttit och kollat rundor en massa på barnvagnar idag, har sån ångest!! Jag tycker om flera olika och är rädd för att välja "fel" så när man får hem den så gillar man inte den alls. Jag har ju dock lite tid kvar att bestämma mig haha, men jag gillar att vara ute i god tid och verkligen se till att kika runt ordentligt så man vet vilka val man har. Det blir säkert bra till slut.

Nu bär det snart av till jobb, jobbar varenda dag tom fredag. En kollega blev sjukskreven så det blir 2 helfulla veckor istället för den mjukstart jag trodde jag skulle få! Men jag bara tackar ock tar emot.

Kommentarer
Sandra (Noblesse från fl)

Jättefin mage! och visst ser man lite skillnad=) Det är nu det börjar hända grejer. Själv tycker jag inte att det är så stor skillnad på min men jag är ju bara i vecka 12 och har dessutom gått ner ett par kilon pga illamåendet, men jag känner att det buktar ut lite precis ovanför blygbenet=)

2009-09-12 @ 14:26:16
URL: http://sandrasj.blogg.se/
Malin

Aaww... gumman! Visst börjar där bli lite skillnad! =)

hoppas att du mår bra nu och ta det lungt när du jobbar! =)

Puss o kram!

2009-09-12 @ 17:54:02
Ida

Nog allt börjar de bli lite skillnad! :-D

2009-09-18 @ 14:52:20
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: