2009-09-15 ? 21:54:04

Kärlek <3



Orkar inte skriva något långt inlägg, är hemskt trött ikväll.
Ville bara uppdatera och berätta att där faktiskt finns en liten filur i min mage, tänka sig!
Skämt åsido, det var underbart att höra hjärtljuden, det slog så snabbt, en livlig en.
Jag tror att jag kan slappna av nu och inte oroa mig så mycket för diverse saker som kan hända, nu ska
jag bara njuta, njuta för fulla muggar.
För vi VÄNTAR BARN, den 25e mars 2010 så har vi förhoppningsvis eller liten son eller dotter!
Kommentarer
Rosita

Ja de där första hjärtljuden är verkligen underbara! Att verkligen få höra att det bor en liten där inne... Det var faktiskt större än det första ultraljudet för mig. Det är ju första livstecknet!

Passa på att njut nu! Du är gravid!!! Din lyckost ;-) Och du ska få en bebis!!! Shit, nu blir jag avundsjuk... :-)

Kram

2009-09-16 @ 09:51:27
URL: http://familjenfagergren.blogspot.com/
Elin - Ett hus till oss

Så UNDERBART roligt! Förstår att du är trött :)



Jag tänkte tipsa om en tävling jag har just nu, du kan vinna fina ekologiska bebis och barnkläder.



Ha en fin eftermiddag!

2009-09-16 @ 16:35:33
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: