2009-09-08 ? 08:59:04

Jobba Jobba Jobba


Gårdagen på jobb gick hur bra som helst, kändes jättekonstigt att vara tillbaka dock. Men föll snabbt in i allt igen.
När jag kom hem så såg vi en film och jag smaskade på en melon, så gott!

Vad fan är jag då vaken nu för?! Jo min underbara chef ringde och väckte mig! Men det resulterade i 2 extra dagar så jag tackar och bugar, behöver alla pengar jag kan få nu. Vill verkligen kunna lägga undan lite mer pengar innan bebis kommer, och med tanke på hur företaget går så vet man inte när det tar slut.
Ska även lämna in schemat till andra jobbet så att dom kan ringa in mig vid behov också.

Så nu blev denna lediga dag till en jobbdag, har några timmar där jag kan slappna av och vakna till liv, börjar inte förrän kl 15.

Har märkt att kissnödigheten är värst på kvällen. Sprang nog 4-5 gånger under en film igår kväll. Blir så trött på det.

Nej nu blir det lite family guy och äpple.
Ha en bra dag gott folk!
Kommentarer
Ida

Tack :-D Är själv jättenöjd! Är ju som sagt lite småfix kvar, men de får jag ta när jag orkar :-)



Skönt att dagen igår gick bra =) Hoppas de går lika bra idag med på jobbet :-)

2009-09-08 @ 09:52:37
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: