2009-09-27 ? 21:58:54

Aj!


Igår hjälte min rara söta bror mig med att hämta hem möblerna. Så himla gulligt och snällt, tack! De lämnades av i mammas lägenhet, lika bra då vi ändå flyttar in där om ca 3-4 veckor, känns onödigt att bära upp dom här för att sedan bära ner dom igen, nej tack, ju mindre lyftande dest bättre!

3 av 6 jobbdagar är avklarade. Jag märker vekrligen att vara gravid tär på en. Jag jobbade alltid 6 dagar i rad innan om inte mer, och var inte trött förrän på slutet, men redan igår började en djävulsk smärta i rygg och höfter och ännu värre är det idag. Hade cyklat till jobb, men lämnaed kvar cykeln där ikväll för jag fick ta bussen hem, hade så jä*la ont! Hoppas verkligen inte det är foglossning som sätter igång redan, det kan jag gott vara utan.
Tröttheten är tröttande haha, är trött på att vara trött. Får väl se hur mitt järnvärde ser ut i oktober, men sist var det toppen!

Annars har inget roligt hänt. Ska träffa Malin och Sandra i veckan tänkte jag, mysa till med lite fika, får nog beställa in 2 ciabatta denna gången, eller vad tycker ni tjejer? ;)
Jag tycker det är jätteskönt att ha gått ner på halvtid igen, det är dock inte lika roligt att gå ner i halvtidslön, fast det skiljer inte jääättemycket i pengar, kanske 4-5000:-, inte så farligt när man jobbar hälften så mycket. Men vi får ju så himla bra betalt på jobb också, så jag klagar inte.
Men jag tar gärna alla extradagar där är, men nu när jag är så trött hela tiden är det skönt som tusan att kunna slappna av imellan dagarna.

Idag gjorde jag något hemskt, som jag hade lovat mig själv att aldrig göra igen. Jag köpte Ben & Jerrys glass. Det värsta är att jag inte slutar äta förrän jag når botten, även så denna gången! Det är ju sååå gott!
Men nu får det vänta några månader tills nästa gång jag köper den, annars kommer jag att rulla fram inom en snar framtid.

Oj är klockan redan 22. Varför går tiden alltid så snabbt när man är hemma och inte när man är på jobb?
Aja, får väl bli att sova snart så man orkar med resten av veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: