2009-10-01 ? 10:46:00

Ultraljud!!!



Idag kom äntligen tiden för ultraljudet. Så den 22 oktober 09.15 ska vi får se den lilla. Gud helt plötsligt blev jag nervös. Det är som att man ska träffa en kändis, det första mötet. Vi kan se om den lilla har Olivers eller min näsa (hoppas på hans haha) och framförallt se h*n röra på sig!

Nej nu tycker jag att de här 3 veckorna kan få spriiiinga iväg så att vi sitter där nu!


Imorgon efter jobb så ska vi på fest hemma hos Shara och Mommo , alkoholfritt för mig, of course :)
Har inte träffat dom på jätte jättelänge så nu äntligen ska vi göra det!

Sen resten av helgen är jag ledig, så skönt.


Nu ska jag gå upp och äta frukost, min mage skriker efter mat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: