2009-10-05 ? 21:52:52

smärta


Har såå ont i rumpan idag, har ischias som strålar i hela skinkan och ända ner till baksidan av knäet, kan inte göra något utan att det hugger till. Så nu tycker jag synd o mig själv.

Såg att någon hade kommenterat att jag kanske behövde bilstol, men det behöver vi inte. Vi har ingen bil eller ens körkort, så för tillfället behöver vi ingen. När vi åker hem från BB eller om vi ska åka med någon någonstans så kan vi alltid hyra en, känns ganska onödigt att lägga ner 1500kr på något man kanske kommer att använda 10ggr. Så tack för förslaget, men vi ska inte ha en bilstol.

Min älskling har varit duktig och tvättat och diskat nu tills jag kom hem från jobb, sen hade han tänt ljus i hallen som en liten romantisk gest, han kan vara rätt go ibland den där sötnosen :)

Det blir inte fika på onsdag med tjejerna utan på torsdag, då Malin inte alls var ledig på onsdag, så då byter vi dag, nemas problemas :D Ska bli kul att se dem, fast jag såg Sandra idag. Sandra är ju alltid kul att träffa tihih *fjäsk*

Nu börjar flytten att närma sig, ska bli skönt att ha det överstökat, jag hatar att flytta. Skönt att jag slipper bära så mycket denna gången iaf haha, man kan ju inte bära massa tungt när man är gravid :D
En ganska bra ursäkt tycker jag.

Ultraljudet börjar också närma sig med stora steg. Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, att få se vårt lilla mirakel röra på sig och jag håller tummarna på att den lilla vill visa oss om h*n är en pojke eller flicka, så nyfiken är jag! :D

Nu blir det lite kvällsfika sen mys med älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: