2009-07-29 ? 16:31:13

Nu är man människa igen

Så nu har jag tagit ett långt varmt bad med tända ljus och en tidning, passade på att raka benen då också då sambon börjat klaga på mitt förfall! Tänk då hur det blir EFTER bebis har kommit, just you wait my darling, just you wait!
Man får väl ta och lägga ut en bild där man ser okej ut också, kan ju inte bara lägga ut en där det ser ut som om jag varit död i en vecka, vilket faktiskt är halvsant.



Det här produkterna finns ALLTID i min sminkväska, kan inte leva utan dom och har alltid använt dessa.
Tycker dom är otroligt bra för min hud. Jag gillar när sminket täcker bra för jag har sån ojämn färg i ansiktet, och det gör verkligen dessa, så jag rekommenderar dom verkligen!

Tänkte dessutom slänga in en bild på älsklingen också, han är ju så snygg min man!

Men ni får allt ta och låta bli honom, för han är MIN! Dessutom ska vi bli föräldrar och jag tror inte vår bebis lär bli så glad om där inte finns en pappa till han/hon när han/hon behagar att titta ut! :D
Kommentarer
Therese [ Tescho ]

Svar: Vad roligt att du tycker det! :) Självklart kan jag hjälpa. Du kan adda mig på msn på den mail-adressen jag har skrivit i. Har tid för det imorgon. Kommer nog vara inloggad hela dagen. Hojta bara till, oavsett min status :)

2009-07-29 @ 21:53:16
URL: http://tescho.se
Malin

hej sötnos!

Jätte bra med en blogg ju! =) Verkligen fin design på sidan också!

Gillade förresten att man kunde se hur "stor" bebisen är när man kikar förbi här!

Ska bli kul att kunna läsa om allt som händer. Även om jag kommer vilja höra det IRL också. =)

Ha det bra så ses vi på fredag!

puss och kram!

2009-07-30 @ 00:45:21
Sandra J

Heej gumman!

Vilken jätte fin blogg du har, super kul!

Gulligt med den babyn, 238 dagar kvar. Just nu känns det länge men tiden kommer bara att springa fram, (hoppas jag). Vilka fina presenter du fick av hans familj, super gulligt.

Jag har också köpt present... Funderar bara på när du ska få det.... :)

Vi ses på fredag. Love u honey bunny

2009-07-30 @ 06:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: