2009-08-01 ? 22:38:47

Trötter...


Idag orkar jag inte med nått längre inlägg, är helt slut! Först jobb i morse 7-12. sen jobb på ML mellan 15-21. Så idag har jag inte mycket energi över till någonting. Så himla skönt att Oliver hade storstädat till mig igår när jag kom hem, det luktade så gott.

Oliver är och spenderar kvällen med Thomas, även mer känd som Sandras pojkvän/sambo/fästman. De har druckit lite öl och spelat TV-spel kan jag tänka mig, sånt där som "riktiga" karlar gör ;)

Pratade med brorsan innan, försökte få mig en liten update angåenge vår vagga. Han ska nämligen bygga en vagga till vårt lilla tillskott. Har hittat en bild nu på hur jag vill att den ska se ut, så får väl skicka iväg den till honom, annars lär han väl bygga något som liknar en trädkoja. Han sa att han hade legat och tänkt på hur den skulle se ut, haha jag tror att han är lite glad över att jag är gravid, fast han skulle nog aldrig erkänna det! Det första han sa när jag berättade för honom var (ha då i åtanke att killen nästan är 2 år yngre än mig) "men du är ju fortfarande bara en liten tös", sne påminde jag honom om att jag faktiskt kommer att vara 23 när jag blir mamma, och det tycker inte jag är särskilt ung. Fast i hans ögon kanske jag fortfarande är det. Han ska även hjälpa oss att bygga dörr till barnrummet. Den väggen slog mina föräldrar ner när dom flyttade in och gjorde en extra stor hall, men nu måste den ju upå igen, vi kan ju inte ha ett barnrum utan någon dörr?!

Nä, nu säger jag god natt. Ska försöka sova nu då jag börjar kl 11 imorgon igen.
Bjuder iaf på 2 bilder. En av hur jag vill att vaggan ska se ut och så en av min underbart snygga bror ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: