2009-08-29 ? 23:18:34

Knark!


Måste bara slå ett slag för Lergigan Comp, tack gode gud för knark!!! Jag har bara spytt en gång sen i tisdags, men däremot så känner jag mig jättedrogad av dom. De innehåller koffein + Effedrin, haha jag blir helt borta av dom. Förhoppningsvis behöver jag bara ta dom veckan ut och sen sluta med dom för att se hur jag mår naturligt.
Jag tycker ju inte om att ta tabletter överhuvudtaget och tar sällan ens en alvedon, så det är väl därför dom påverkar mig så.
Men trots illamåendet så är min kropp och mitt sinne helt utslaget, det är skönt att jag är sjukskriven i en vecka till så att jag kan vila ut och låta min kropp ta igen sig!
Inskrivningen var i torsdags, alla mina värden var jättebra, vilket jag inte trodde det skulle vara! Vi fick även en tid för att lyssna på hjärtat den 15 September efter lite tjat ifrån mig! Så det längtar jag jättemycket efter!!
Jag hoppas att det kommer kännas mer verkligt för både mig och Oliver då, för nu känns det bara som om jag har världens värsta bakfylla, 3 veckor i rad, och jag har inte ens fått ha den roliga kvällen innan :)

Har även bokat biljetter till England nu, så den 25November åker vi till London och stannar där till den 27e, då tar vi bussen upp till Birmingham och stannar där till den 2e December då vi tar bussen till Stansted och flyget hem.
Ska träffa Lisette och Bea, ska bli otroligt roligt, inte sett dom sen jag flyttade ifrån London, det var ju ett tag sen.
Ska även hem till Jenny som då förhoppningsvis har en nykläckt liten Max som man kan få snusa på :)


Till "Jag" som kommenterat så ska jag väl säga att jag dricker MAX 2glas cola om dagen och då är det zero, så sockret slipper jag iaf!! Har ätit en massa onyttigt nu när jag mått illa också, för det har varit det enda jag fick behålla. Så då tog jag vad som, bara det stannade nere!! Men nu när jag börjar må bättre så ska det ätas nyttigare igen!!

Förresten, jag har fortfarande inte gått upp något, riktigt skönt! Väger 1 kg mindre än innan jag blev gravid. Men det lär väl börja komma nu när som när man börjar närma sig v12.
jag vill försöka hålla det nere dock nu när jag äntligen hade lyckats gå ner en del. Men nu när jag börjar jobba igen så börjar jag ju cykla till och från varje dag igen och det är ju 1 mil om dagen, så blir en del motion iaf!
Har kollat upp simkort också, skulle vilja börja simma 1-2ggr i veckan, kommer säkert vara jätteskönt när man börjar bli större!

Nu blir det Family Guy och ett JÄTTEstort glas isvatten


Kommentarer
Jessica

kikar in och säger hej

2009-09-02 @ 10:18:33
URL: http://metrobloggen/fitmom
Jessica

Lämnade ett avtryck tidigare men har insett att blogg adressen var fel så skriver igen.

2009-09-02 @ 15:22:07
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: