2011-03-30 ? 19:43:48

Var jag Djävulen i ett annat liv?


alltså mina dagar blir ju bara bättre och bättre. En kvinna skulle flytta in här tidigare så att vi slapp förlora vår deposition, men nu ska hyresvärden jävlas och hon får därmed inte flytta in förrän mitt kontrakt går ut, därför blir vi 6200:- fattigare, av pengar vi har räknat med. Gud vad underbart!

Är så förbannad att jag inte ens vet vad jag ska säga. Vi har iaf fått lite packning gjord, så det känns skönt.
Har rensat ut 1½ sopsäck med saker vi inte längre behöver. Har även packat det vi ska ta med oss till loppisen seperat, så förhoppningsvis kommer det inte heller hem igen.

Det enda positiva med detta är att vi inte längre behöver stressa som tusan för att hinna måla, lägga lister och städa denna lägenheten tills den 11e. Woohoo
Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Men shit, när man räknat med pengar som inte kommer in är det sugit!! Hoppas ni löser det gumman! Förstår att du är förbannad. Hade jag också varit. Jag hade varit helt galen! Styrkekramar

2011-03-30 @ 23:02:16
URL: http://attblifler.blogg.se/
Lina

Fan vad tråkigt gumman. Hade vatt så jävla sur och less. Hoppas det kommer en ljusning

2011-03-31 @ 00:00:39
URL: http://swiipii.soclog.se
Sofi llancas

Stackars er, ni har en sån otur o jag tycker så synd om er. Hoppas ni klarar er pengarmässigt el kan låna av föräldrar kram på er

2011-03-31 @ 09:51:42
URL: http://blogg.mama.nu/soffestankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: