2011-07-04 ? 16:38:04

Dödstrött


Usch denna veckan (eller förra rättare sagt) Har bara varit jobb jobb jobb. Därför har det blivit dligt med uppdatering, har knappt ens träffat Jamie vissa dagar. Var ledig igår och idag, annars har jobbade jag 9 av 10 dagar så har varit ganska trött.
Imorogn är det jobb igen, men sen är jag ledig två dagar igen, så ska nog hinna vila upp mig :)

Vädret är supervarmt och kvavt, växlar mellan åskväder till tropisk hetta.

Så här sprang Jamie ute igår ute på ängen




Kan väl bjuda på en bild av mig också, vilket sällan erbjuds numera då jag känner mig så tråkig. Men denna var från i fredags kväll då jag skulle på myskväll hemma hos Sandra med tjejerna



Någorlunda respektabel iallafall



Nu ska jag gosa med sonen min innan pappa Oliver kommer hem, då ska vi alla gå ut och leka ett tag innan kvällsmat och badet

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Jättefin cykel. Han ser lycklig ut :)



Och du är ju jättefin! Så bilder på dig uppskattas :)

2011-07-06 @ 11:49:19
URL: http://attblifler.blogg.se/
Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 20:45:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: