2011-06-22 ? 15:42:05

Goda nyheter



Therese och William kom hit innan för en snabb fika innan jag skulle till ÖF, jag hade bakat amerikanska chokladmuffins. De blev helt okej, hade dock varit godare om det har varit liiite kladdigare :)
Grabbarna lekte och vi snackade lite innan vi begav oss.


Vi hann även med att se Jamies älsklingsprogram "I drömmarnas trädgård" innan vi gick.





Han blir helt fast vid det, älskar verkligen det!!

Det var avslutning på öppna förskolan idag och Sandra hade bakat en jättegod äpplepaj, um num num! Massa fy fy har det blivit idag haha. Sen var det dags för Jamies doktors besök, som gick jättebra. Det var som tur var bara en svullen lymfkörtel. Han tittade även på hans fot eftersom han haltat och lyssnade på hjärta och lungor eftersom han blir ganska lila runt munnen ibland utan anledning. Men han fick alla tummarna upp och en godkänd stämpel i rumpan. Nu har vi nyss kommit hem och jag hann inte mer än att byta blöja på Jamie och lägga honom i sängen innan han totaldäckade. Så nu får jag njuta av två timmars lugn och ro innan snyggingen vaknar igen!



Nu ska jag njuta av de goda nyheterna och lugnet innan jag måste springa ner i tvättstugan. Hoppas ni har en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: