2011-06-02 ? 22:10:21

Mitt hjärta


Nu ska jag strax gå och lägga mig, om jag känner Jamie rätt så blir det en tidig morgon (kl 4!)

Idag har vi inte gjort mycket alls, vi var iväg på en promenad och jag har tvättat. Annars har det bara varit en massa lek och stoj.

Imorgon ska jag iväg på fika med en tjej som har en lite kille på runt halvåret. Har känt ett tag att det är dags att lära känna lite nya mammakompisar, så nu har vi startat en grupp på facebook, där vi är ett gäng som ska börja träffas. Ska bli jätteroligt!

var tvungen att bjuda på denna bilden från tidigare ikväll då vi hade lte matkrig, haha bra föräldrar va?

Kommentarer
Bella

HAHA helt underbar bild ju!!! Matkrig va de ja :D Kram Bella

2011-06-03 @ 00:36:49
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/
Mamma Evelina

Ja de gör man :) De är alltid roligt att bli överraskad!

2011-06-03 @ 08:53:17
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: