2010-09-20 ? 18:55:18

Så det så



Jag känner mig inte alls besviken över veckans resultat gällande vikt och mått. Jag har ju inte blivit större i cm så då tror jag att det där kilot bara är vätska. Jag vill kunna unna mig själv ibland. Jag vet inte varför jag sitter och försvarar mig själv, men det känns som kanske folk dömer mig?
Jag är inte ute efter en "quick-fix" metod till att gå ner i vikt. Inte på det sättet som när jag gick på LCHF. Ja jag gick ner otroligt mycket och snabbt men jag tror inte att kroppen kan vara utan en så betydelsefull byggnadsten som kolhydrater för alltid. Jag vill ha en livstilsförändring, där min relation till mat och godis kan få sig en uppfräschning. Jag behöver se till att äta mat och mindre godis. Men jag kommer inte sluta med godis helt, det vill jag inte. Jag vill kunna uppnå en balans istället för det här frossandet som lätt uppstår hos mig.

Vad jag inte har fuskat med är träningen. Har tränat minst 3-4ggr i veckan sen vi började och det tycker jag är superbra! Så även om jag fuskat med att äta lite mer godis så har jag ändå hållt mig till träningen och maten.
Så detta kommer att gå. På mitt sätt, i min takt. Jag dansar inte efter någon annans pipa!
Kommentarer
Emma

Nä det ska du inte göra :) Klart man ska göra det som känns bäst för sig själv. Jag hade aldrig viljat leva ett liv utan att få unna sig godis eller chips någon gång.

2010-09-20 @ 19:14:06
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Sofie

Du är ju grymt duktig. Träning 3-4 dagar i veckan är inte illa, då får man absolut unna sig något ibland.

2010-09-20 @ 20:15:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
J U L I E

Det är bra inställning gumman och jag tycker inte alls att du borde vara besviken. Du gör ju detta för dig själv och ingen annan liksom så skit i vad alla andra har att säga :) Man lever bara en gång inte sant?! hehe

2010-09-21 @ 08:23:35
URL: http://juulieee.blogg.se/
Ann

Jag tror ingen dömmer dig utan bara är imponerade! Att du tränar så mkt är obegripligt för mig, så duktig var jag inte ens innan jag fick barn hihihi.... Du har jättebra inställning till det här den här gången, det är nog därför det går så bra. Jag tycker ändå det har gått fort för dig!

2010-09-21 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: