2010-09-21 ? 20:42:47

Öppna förskolan


Jag skulle egentligen på mamma-core träning i morse. Men vaknade och kände mig inte alls bra. Eftersom jag tränade i fredags när jag inte var frisk och sedan mådde RIKTIGT dåligt efteråt så kände jag att det inte var värt det.
Strax efter lunch mådde jag dock bättre så jag släpade iväg mig till öppna förskolan.

Jag har aldrig varit där innan så var lite nervös. Tänk om alla är tighta så kommer jag in där och stör haha.
Men vi var 7 mammor med våra små och alla var supertrevliga och öppna. Så det blev mycket snack!
Vi gjorde lite babymassage på de små och det gillades! Efter det var det fika och ÖF var "slut" halv 3, men jag satt kvar och pratade med 2 mammor till kl var 3. Det verkar som att det kommer vara vår lilla grupp varje tisdag och det känns superskoj.

Imorgon hoppas jag att jag mår bättre för då är det först mammafika och sen blir det ett step-pass på kvällen.

Kvällen har bestått av middag. Det blev lasagne med aubergine och zucchini istället för pasta. Nu är det Idol och sen ska jag se några avsnitt av True Blood och försöka dricka en kopp te innan sängen kallar :)

Hoppas ni har en trevlig tisdagskväll!

Kommentarer
Meya och Frank

Det är jätte lätt att ha med Frank, han kan ju förflytta sig så han bara sitter rakt upp ned och typ biter på sina leksaker vi har med oss. Så det är jätte smidigt :D Hur tyckte jamie att det var?



Jag ska testa core, fast utan bebis, nu i veckan. Ska bli spännande!

2010-09-21 @ 21:22:08
URL: http://andwenamedhimfrank.blogg.se/
Ida

Han är verkligen galen... Kryper i en rasande fart... Måste blå-hålla honom för att lyckas klä på honom. Att byta blöja är ett rent h**vete ibland! Direkt man lagt ner honom snor han runt... Flertalet gånger har vi fått lov att vara två för att byta blöja och klä på honom! Han är ju så jämarns stark också!

2010-09-21 @ 22:26:31
URL: http://trolltoka.blogg.se/
J U L I E

Ne du kan behålla de så länge tills jag kommer på besök.. lär väl bli någon gång efter jul hehe..

2010-09-21 @ 23:33:59
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: