2010-10-20 ? 13:31:37

Uppdatering


Jamie har nu fått sin andra tand, kom drygt 2 veckor efter den första. Men han vill fortfarande bita i mina fingrar hela tiden, fast det gör så himla ont nu, tänderna är sylvassa!

Annar har vi inte gjort så mycket, i måndags var vi på öppna förskolan och i söndags var vi på loppis. Kom hem med en lära-gå-vagn, för den blev vi en tjuga fattigare, inte så illa va? Imorgon blir det iaf babysim och det älskar vi allihopa!

Jamie blir duktigare och duktigare på att sitta, han sitter nu helt själv och har väldigt bra balans. Inga framsteg med krypandet än, förutom att han ställer sig på alla fyra mer och mer. Han tränar massor, så innan vi anar det komma han säkert flyga omkring här. Note-to-self, måste barnsäkra här innan dess!!

De senaste tre nätterna har han ävit sovit till kl 6 istället för 4, han vaknade till lite vid 4, men räckte att ge napp så somnar han om. Så skönt om detta fortsätter, håll tummarna!

Vi trivs jättebra med nya vagnen, no regrets överhuvudtaget. Jamie sitter och ligger 1000ggr mer bekvämt i den dessutom, vilket var min avsikt.


Ingen sol utomhus, det är grått och regnar. Så idag blir lek inne, pappa Oliver är också hemma så han kan avlösa mig så jag får städat. Känns inte som jag gör något annat ibland! Det har gått bra med maten och sötsuget, har inte fuskat än så länge, så hoppas jag kan hålla mig veckan ut iaf. Ikväll blir det träning, har spring i benen eftersom jag inte tränat på så länge nu! Ska bli riktigt skoj.

Här får ni ett bildregn också eftersom jag varit så dålig på att blogga

 

Ser ni tanden?

 

 

Här ser man också den, så söt!

 

 

 

 

Kommentarer
Julie

haha snacka om att nellie är sen i sin utveckling.. ingen tand här, inte ens ett svullet tandkött :p

2010-10-20 @ 15:01:34
URL: http://juulieee.blogg.se/
Mikaela

Så gulligt med dom små tänderna!

Alexis tar sig överallt nu och vi har inte barnsäkrat än. Får hålla stenkoll på henne. Det går ju så jäkla snabbt. Första gången hon "kravlade" var när jag vände ryggen ifrån henne. Kollade dit och hon var på en helt annan plats.

Bra att du bloggar så jag har nåt att läsa! Keep it up :D

2010-10-20 @ 16:40:01
URL: http://pickadoll.org
① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

Söta bilder :D

2010-10-20 @ 16:51:02
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/
N i c k l a s

nice blogg:)

2010-10-20 @ 16:56:18
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
lovisa

vAd har du gjort idag?:)

2010-10-20 @ 17:30:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: