2010-10-12 ? 15:45:40

Stress stress stress


Det har varit en fullspäckad dag idag. Det var mamma-core kl 10 imorse, vilket betydde att jag gick upp strax efter 8. Jamie satt med Bella och en annan flicka och lekte på filtar medans vi tränade järnet. Det gick lika bra som vanligt. Vi var hemma igen kvart i 12, jamie hade somnat i vagnen så jag passade på att hoppa in i en snabb dusch eftersom vi skulle vara på öppna förskolan kl 13.

Så nu är första gången på hela dagen jag har kunnat ta det lugnt, jag ska äta lite lunch och Jamie ligger och snackar för sig själv i sin säng, förhoppningsvis somnar han snart.

Men sen måste jag ta tag i hemmet, som återigen förfallit ;)

Nu ropar min mage efter mat!
Kommentarer
Emma

Vad roligt att gå på mamma aktiviteter.. Här finns det ju som inget sånt :/

2010-10-12 @ 18:25:12
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Sandra

Läste ditt inlägg om vikt här nedanför. Det låter som att du är en "allt eller inget"-person. Antingen tränar du stenhårt och håller dig till en hård diet eller så skiter du i allt. Jag har själv varit i den sitsen och känner andra som har det likadant. Det ÄR så hemskt, jag vet! Det du måste göra är att få en balans, en balans du kan leva med. För nu tror jag att du går ut för hårt, det blir jobbigt, och du halkar tillbaka i gamla spår = du mår dåligt. Sätt upp små mål i taget. Bestäm kanske att du bara äter godis på helgen? Så har jag det, och det funkar bra! Det blir så mycket godare när man känner att man unnar sig, det blir bara äckligt om man får dåligt samvete... Lycka till!

2010-10-12 @ 19:03:01
URL: http://gonatcha.blogspot.com
Alexandra -mamma till Leia

Hej gumman. Roligt att du varit o tränat idag. :)

Nej, Leia kryper inte än. Vette tusan om hon kommer krypa ;) Men hon har börjat åla sig lite halvt. Aja. Det är inte dags än ändå i utvecklingen än. Jag hoppas hon håller sig still ett tag till ;)

Kram

2010-10-12 @ 19:15:47
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: